Holdtræning

Fra det nye år vil LF-Fysio tilbyde holdtræning. Nærmere deltaljer om pris tid og sted vil følge.

Til dig med nyt knæ

Når man har fået et nyt knæ vil man ofte få tilbudt træning via det offentlige. Mange oplever dog at gener i form af smerte og/eller nedsat bevægelse varer ved langt ud over dette forløb og at de derfor har svært ved at genoptage de aktiviteter de havde inden operationen. Der kan her være behov for en ekstra målrettet behandlingsindsats i fht smertehåndtering, træning af bevægelighed og styrke.

Til dig med ny hofte

Når man får en ny hofte vil man ofte få tilbudt træning via det offentlige. Mange oplever dog at de efter dette forløb forsat kan have brug for træning i fht gangmønster, balance og styrke. Ligeledes kan der være gener i form af smerter der kan kræve en ekstra målrettet behandlingsindsats.

Mave Hold

Vil du have trænings inspiration til øvelser for mave som du kan benytte dig af både hjemme og i træningscenteret så har LF-Fysio sammensat et hold over 5 træningsgange a 45 minutters varighed med max 5 deltagere og 2 fysioterapeuter. Holdet vil være lukket og der vil kunne tages individuelle hensyn hvis man har problematikker som f.eks rygegener, problemer med bækkenbund etc.

Ryg Hold

Mange mennesker med ryggener holder sig fra at være fysisk aktive da de er bange for at forværre deres gener, hvilket forskning viser ikke er en farbar vej. Som fysioterapeuter med viden om anatomi og indgående kendskab til smertehåndtering vil du hos os kunne få en tryg træningsopstart. LF-Fysio lover ikke at dine smerter forsvinde men arbejder med det sigte at du vil kunne opnå en mere aktiv hverdag uden forværring af smerterne.

Sjov motion for folk over 60

Er du ikke til træning i store fitness centre men ønsker du vejledning og inspiration til træning i fht styrke og balance samt viden om hvad du selv kan gøre for at holde dig aktiv, så tilbyder LF-Fysio træning på et lille, lukket hold.